X Закрити
 
 
 

Обратите внимание - Чтобы видеть ОПТОВЫЕ ЦЕНЫ и совершать покупки Вам необходимо зарегистрироваться

Для покупців з України:


1. Реєстрація

Для здійснення замовлення реєстрація на сайті обов'язкова.

  • 1.1. Оформити Замовлення в Інтернет-магазині можуть тільки зареєстровані Покупці. .
  • 1.2. Продавець не несе відповідальності за точність і правильність інформації, наданої Покупцем під час реєстрації.
  • 1.3. Покупець, що зареєструвався в Інтернет-магазині, одержує індивідуальну ідентифікацію шляхом надання логіну й паролю.

Індивідуальна ідентифікація Покупця дозволяє уникнути несанкціонованих дій третіх осіб від імені Покупця і відкриває доступ до додаткових сервісів. Передача Покупцем логіну й паролю третім особам заборонена.


2. Оплата

Зверніть увагу − мінімальна сума замовлення 1500 грн. для відправлення по Україні.

  • 2.1.  Товар може бути оплачений 100% передоплатою банківським переказом на розрахунковий рахунок Продавця, або післяплатою за умови відправлення  транспортною компанією «Нова Пошта» http://novaposhta.ua/
  • 2.2. Для відправлення післяплатою необхідний авансовий платіж у розмірі 100 гривень на розрахунковий рахунок Продавця. У призначенні платежу обов'язкове посилання на номер «Замовлення покупця».
  • 2.3. Оплата товару проводиться тільки після підтвердження менеджером наявності товару на складі й виставлення рахунку на оплату у формі «Замовлення покупця».
  • 2.4. При проведенні оплати обов'язково в призначенні платежу вказувати номер «Замовлення покупця».


3. Доставка та упаковка.

Доставка здійснюється транспортною компанією «Нова Пошта».

  • 3.1. Витрати на доставку й страхування товару несе Покупець.
  • 3.2. Продавець не несе відповідальності за ризик втрати або ушкодження товару після передачі його Перевізникові.
  • 3.3. Для перевезення ТК «Нова Пошта» товар поставляється упакованим у поліетиленові пакети або стрейч-плівку і повністю заскотчованим. Під час перевезення ТК «Нова Пошта» товар страхується на повну вартість, якщо інше не вказав покупець при оформленні замовлення. У випадку виявлення ушкодження упаковки при одержанні товару в офісі ТК «Нова Пошта» необхідно зробити відповідну заяву  працівникам «Нової пошти» для одержання страховки.
  • 3.4. При виборі способу доставки «самовивіз» час і місце одержання товару обговорюється з менеджером.


4. Строки

Комплектація і відправлення замовлення проводиться протягом 4 робочих днів з моменту надходження грошей на розрахунковий рахунок Продавця. Строк виставлення рахунку нашим менеджером з моменту оформлення Вами кошика становить 24 години. Виключення становлять вихідні (субота, неділя) і державні свята.

  • 4.1. З моменту відправлення менеджером на адресу покупця рахунку на оплату, товар на складі продавця резервується на строк 5 (п'ять) робочих днів. У випадку ненадходження протягом цього строку передоплати на розрахунковий рахунок Продавця бронь знімається.
  • 4.2. Комплектація та відправлення замовлення проводиться протягом 4 робочих днів з моменту надходження грошей на розрахунковий рахунок Продавця.
  • 4.3. Строки доставки вантажів ТК «Нова Пошта» можна подивитися, зайшовши за посиланням: http://novaposhta.ua/frontend/deliveryschedule/ru

 

5. Обмін і повернення товару

Обмін або повернення товару можливе тільки у випадку виробничого браку і проводиться за рахунок нашої компанії, але тільки на ідентичну модель. Помилково замовлені або не підійшли за розміром речі обміну та поверненню не підлягають.
У разі пересорта або недокомплекту посилки все претензії приймаються строго в перебігу 2 днів після отримання зказа на ТК.

 
Порядок обміну:

Ви відправляєте на нашу електронну адресу (e-mail: mail@sewel.ua) листа з повідомленням про виявлення шлюбу, обов'язково прикріпивши фотозображення дефекту і вказавши номер замовлення. Після узгодження з менеджером відправляєте нам посилку з бракованим виробом, також вклавши в неї записку з описом причини повернення товару. ТТН поштового відправлення також відправити на e-mail: mail@sewel.ua (або менеджеру від якого отримали рахунок).


Всі претензії приймаються строго протягом 2 днів з моменту отримання замовлення і при дотриманні наступних умов:

  • 5.1. Товар не був у використанні
  • 5.2. Збережена упаковка і товарний вигляд
  • 5.3. Бирка не відрізана

 

6. Товар від партнерів

  • 6.1. На вироби з позначкою в описі «Товар від партнерів» не діють спеціальні умови для клієнтів.
  • 6.2. Доставка замовлень з «Товарами від партнерів» здійснюється протягом 4-5 днів, після надходження оплати.
  • 6.3. «Товар від партнерів» не підлягає обміну або поверненню (крім виробничого браку, див.пункт №5)

 

Для того, щоб довідатися умови докладніше, зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом:


Телефони відділу продажів:

+38 (057) 755 55 12

e-mail: mail@sewel.ua

Skype: sewel.ua